Czas trwania | Liczba części | Liczba zadań | |
---|---|---|---|
Słuchanie | ok. 25 minut | 5 | 25 |
Czytanie i pisanie | 30 minut | 6 | 40 |
Mówienie | 5-7 minut | 4 | – |
Total | ok. 65 minut |
Charakterystyczne umiejętności | Słuchanie i mówienie | Czytanie i pisanie |
---|---|---|
Ogólne umiejętności | Dziecko potrafi zgadzać się lub nie zgadzać, używając zwrotów takich jak „I think so”, „You are right”, „I don’t think so”. Potrafi zadawać pytania i używać charakterystycznych, utartych wyrażeń takich jak „How much is/are …?”, „What’s the matter?”, „I’m good at …”. |
Dziecko rozumie proste zdania gdy wypowiadane są powoli i kilkukrotnie. Potrafi pisać proste zdania używając podanych wyrazów. |
Elementy społeczne i czas wolny | Dziecko rozumie, kiedy ktoś mówi o rodzinie czy przyjaciołach w prostych zdaniach. Potrafi zadawać pytania o samopoczucie i o to co ktoś lubi robić, a także odpowiadać na podobne pytania. |
Dziecko rozumie proste historyjki i krótkie teksty z pomocą obrazków i rysunków. Potrafi napisać o tym co lubi robić w wolnym czasie, używając podanych słów. |
Szkoła | Dziecko rozumie polecenia podane przez nauczyciela w klasie, takie jak: „You must do this”, „Take off your coats”. Potrafi pytać o czynności szkolne, takie jak zadania na lekcji, prace domowe czy wakacje. |
Dziecko rozumie oznaczenia i proste uwagi. Potrafi kontynuować historyjkę lub tekst, który został rozpoczęty w języku angielskim przez nauczyciela lub dodawać brakujące słowa. |